یزدان کرمی دانشجوی عمران دانشگاه پیام نو مرکز شیراز مقام دوم مسابقات جهانی سازه های ماکارونی را بدست آورد

به گزارش یوپنا، این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‎‎ای یزد و با شرکت تیم هایی از ایران ، اتریش، آلمان، چین، فرانسه، عراق و پاکستان برگزار شد.
در این مسابقات یزدان کرمی دانشجوی رشته عمران دانشگاه پیام نور مرکز شیراز موفق به کسب مقام دوم در بخش سازه راندمانی ، ۲ عنوان دومی در بخش سازه هدفمند و یک عنوان پنجمی در بخش سازه فشاری شد .
ایجاد بستر تعامل دانشجویان داخلی و خارجی، شور و نشاط در بین جوانان در محیط ‌های دانشگاهی و کشف استعدادهای درخشان از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بود.
این مسابقات در قالب هفت گرایش سنگین، راندمان دانشجویی، راندمان دانش آموزی، پل عابر پیاده زیبا، المان شهری، سازه فشاری و هدفمند برگزار شد .
تیم های حاضر در این دوره از مسابقات در ۲ سطح دانش آموزی و دانشجویی با شبیه سازی سازهای مهندسی عمران و معماری در راستای ساخت سازه هایی با طراحی نوین و استحکام بالا با هم به رقابت پرداختند.
در این دوره از مسابقات طبق آخرین قوانین و مقررات بین المللی مسابقات سازه های ماکارونی و با تجهیزات تخصصی از جمله بارگذاری سازه ها با جک های هیدرولیک، بدون دخالت دست و به صورت دیجیتالی اجرا شد.
یزدان کرمی متولد ۱۳۷۰ شه کرمانشاه به مدت ۷ سال در زمینه سازه های ماکارونی فعالیت دارد و تاکنون موفق به کسب مقامهای متعدد جهانی ، کشوری و استانی شده است .
وی به مدت ۳ سال در سطح دانشگاههای کشور مشغول به تدریس این رشته علمی می باشد و امیدوار است با توکل به خداوند متعال در جهت ارتقاء سطح علمی دانشجویان و سربلندی ایران اسلامی تلاش و کوشش کند.