جمع کثیری از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور طی بیانه ای از “دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری” حمایت کردند.

گروه دانشگاه – جمع کثیری از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور طی بیانه ای از “دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری” حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

ما اعضای هیات علمی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر ارادت و دلبستگی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمانبری از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می داریم و با رای به دکتر حسن روحانی به علت ایجاد صلح و امنیت پایدار، رشد و شتاب علمی کشور، ایجاد فضای امید و نشاط در دانشگاهها، دوری از سیاست زدگی و عوام فریبی و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی از گفتمان تدبیر و امید حمایت خود را اعلام می داریم.

در این بیانیه همچنین آمده است: افزایش بودجه بند «و» دانشگاه پیام نور و توسعه زیرساخت ها و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام دانشگاه و نیز توجه به حوزه های علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور موجبات دلگرمی و امید اعضای علمی این دانشگاه در سراسر کشور شده است که حاصل تدبیر دولت یازدهم است.