اداره مطالعات اجتماعي و فرهنگي منطقه دو پس از برگزاري برنامه هاي هفته سلامت اين منطقه، در اقدامي ويژه طرح نظرسنجي از شهروندان اجرا شد.

اداره مطالعات اجتماعي و فرهنگي منطقه دو پس از برگزاري برنامه هاي هفته سلامت اين منطقه، در اقدامي ويژه طرح نظرسنجي از شهروندان اجرا شد.
به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومي معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه دو شهرداری تهران، مسعود خسروي؛ معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه دو با اعلام اين خبر اظهار داشت: اهميت نظرسنجي از برنامه هاي اجراي شده در حقيقت راهبردي براي برنامه ريزي مطلوب تر برنامه هاي آينده است و از اين طريق مي توان نقاط ضعف و قوت طرح هاي استخراج و از آن بهره جست.
خسروي در ادامه با اشاره به نظرسنجي برنامه هاي سلامت حوزه خود افزود: طرح نظرسنجي از برنامه هاي هفته سلامت منطقه دو توسط اداره مطالعات و در قالب يك تيم پژوهشي و با كاربست و روش هاي علمي بر پايه علم آمار از طريق روش پيمايشي محقق شد و نتايج آن به صورت جزيي و كلي براي مراجع متعدد كه مي توانند از آن استفاده نمايند، ارسال گرديد.
مسعود خسروي همچنين گفت: در راستاي اجراي اين طرح پژوهشگران با طراحي يك پرسشنامه متشكل از ۱۱ سوال، شاخصه هاي متعددي را تعريف و بدين طريق از آن، استخراج اطلاعات نمودند.
وي با اشاره به برخي از يافته هاي نتايج افزود: بر اين اساس “رضايت از كيفيت خدمات ارائه شده به ميزان ۷/۴۳ درصد خوب و ۱/۲۴ درصد بسيار خوب ارزيابي شده و با توجه به اطلاعات بدست آمده نقاط قوت و ضعف برنامه هاي اجرا شده هفته سلامت منطقه دو به خوبي مشخص شده است.
معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه دو در پايان خاطرنشان كرد: اجراي طرح نظرسنجي علمي برنامه هاي كلان حوزه معاونت اجتماعي منطقه دو به صورت كارويژه تعريف شده است.
وي ضمن قدرداني از تيم پژوهشي طرح مزبور، اجراي اين طرح را ضروري و مفيد خواند.