جشن دانش آموختگی ۱۰۴ دانشجوی دانشگاه پیام نور اوز برگزار شد

به گزارش یوپنا،دکتر مقتدری رئیس دانشگاه پیام نور اوز دراین مراسم با تبریک به فارغ التحصیلان این دانشگاه گفت: آنچه اهمیت دارد تحصیل علم توام با معرفت و خداشناسی و استفاده از این نعمت الهی در جهت خدمت به خلق و جهان پیرامون است . تحصیل علم بدون معرفت کاری بیهوده و از سویی برخی مواقع منتهی به تخریب عالم انسانی می گردد،علم شمشیر دو لبه ای ای ست که اگر در خدمت بشریت باشد انسان را به مقام ربانی خواهد رساند واگر به قصد و نیت شیطانی همچون برخی دانشمندان غربی که با علم خود سعی به براندازی مقام بشری کرده اند راهی جز خسران این دنیا و آخرت نخواهد داشت.
وی به همه دانش آموختگان توصیه کرد : به مقام والای پدر و مادر بعد از عبادت خدا و رسولش احترام بگذارید چرا که خیر دنیا و آخرت در گرو ارج نهادن به جایگاه والدین بر اساس فرموده قرآن کریم می باشد. وی از دانشجویان و فارغ التحصیلان خواست در کنار تعلیم به تهذیب نفس خویش نیز بپردازند.
گفتنی است با حضور بخشدار ، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر اوز ، هیاًت امناء دانشگاه ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره آموزش و پرورش شهر اوز ،جشن دانش آموختگی ۱۰۴ دانشجوی رشته های علوم انسانی ، پایه و مهندسی این دانشگاه ،برگزار شد .