سخنگوی دولت گفت: قبل از ماه مبارک رمضان و ظرف روزهای آینده سبد غذایی با اقلام بیشتر توزیع خواهد شد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برای توسعه برنامه موشکی‌مان از هیچ کشور و هیچ کسی اجازه نخواهیم گرفت.

نوبخت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با شما برای حضور در کابینه دوازدهم صحبتی شده یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم الان ضرورت به صحبتی باشد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اقدام دولت برای ماه مبارک رمضان چیست، یادآور شد: دولت غیر از آنچه که مثل سنوات دیگر تلاش می‌کند همه اقلام مورد نیاز مردم را برای نیازمندی‌های ویژه رمضان تعیین کن، نظارت کافی بر قیمت‌ها نیز خواهد داشت.

نوبخت ادامه داد: حسب اقدامی که هر فصل برای سبد غذایی خانوارهای تحت پوشش انجام می‌دهیم و با توجه به اینکه قرار بود در اردیبهشت ماه این کار صورت گیرد اما برای اینکه شائبه انتخاباتی بودن آن را مخدوش نکند به بعد از انتخابات موکول کردیم. از این رو قبل از ماه مبارک رمضان و ظرف روزهای آینده این سبد غذایی با اقلام بیشتر توزیع خواهد شد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا روند رای‌گیری امسال با کندی صورت گرفت، گفت: یک بخش ناشی از کمیت قابل ملاحظه و افزایش نسبت به انتخابات قبل بود؛ تعدادی که باقی ماندند و نتوانستند رای بدهند ناشی از الزامی بود که وزارت کشور برای تامین نظر شورای نگهبان داشت؛ در سنوات گذشته کسانی که تا ۱۲ شب باقی می‌ماندند درهای شعبه که بسته می‌شد از آنهایی که در صف بودند رای‌گیری به عمل می‌آمد اما در ۲۹ اردیبهشت ماه نظر شورای نگهبان این بود که حتی یک دقیقه بامداد آن رای مخدوش خواهد بود و امکان نوعی نگرانی برای ابطال آن حوزه وجود داشت.

ادامه دارد…

منبع: فارس