مهدی تاج در خصوص شرایط تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش یوپنا؛ مهدی تاج که جمعه شب مهمان برنامه ورزش و مردم بود، در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه بازی حساس مقابل ازبکستان صحبت کرد.

او ابتدا در خصوص اینکه جشن صعود پس از برد احتمالی مقابل ازبک ها گرفته می شود یا نه گفت:«کی روش گفت که برای بازی با ازبکستان جشنی تدارک نبینیم زیرا با این کار تمرکز بچه ها بهم می ریزد.»

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص دعوت از رییس جمهور برای حضور در استادیوم گفت:« ما هم از آقای روحانی و هم از آقای جهانگیری دعوت کردیم که در بازی مقابل ازبکستان به ورزشگاه بیایند. امیدواریم شرایط طوری رقم بخورد که رییس جمهور به استادیوم بیایند. این نکته را هم بگویم که فوتبالی ها قبل از بازی با ازبکستان حتما دیداری با ریاست محترم جمهور خواهند داشت.»

تاج در خصوص دستیاران ایرانی کی روش گفت:« دستیارهای ایرانی در این مرحله به تیم ملی برنمی گردند اما در ادامه از آن ها استفاده خواهیم کرد. کی روش معتقد است که در این مقطع نباید برای تیم ملی حاشیه درست شود.»

مهدی تاج در بخشی دیگر از صحبت هایش ضمن تشکر از جواد نکونام بیان داشت:« من از جواد نکونام تشکر ویژه دارم چون او سعه صدر زیادی از خود نشان داد. »