جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رییس جمهور خواستار جدیت بیشتر او در حمایت از حقوق شهروندی و استیفای حقوق ملت مقرر در فصل سوم قانون اساسی از جمله رفع محدودیت‌ها شدند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا؛ جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رییس جمهور خواستار جدیت بیشتر او در حمایت از حقوق شهروندی و استیفای حقوق ملت مقرر در فصل سوم قانون اساسی از جمله رفع محدودیت‌ها شدند.

متن نامه جمعی از نمایندگان مجلس به حجت‌الاسلام روحانی به این شرح است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس جمهوری منتخب ملت ایران

سلام علیکم

حضور شکوهمند ملت در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تجلی حق حاکمیت ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران و نشانگر ثبات، آرامش، نشاط و پویایی و همبستگی مردم ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است. در این انتخابات اکثریت مردم ایران بار دیگر رویکرد خردگرایی، اصلاح‌طلبی و اعتدال را ازمیان رویکردهای رقیب برگزیدند و با اعتماد به برنامه‌ها، شعارها و وعده‌های انتخاباتی جنابعالی، برای یک دوره دیگر سکان امور اجرایی کشور را به شما سپردند.

جنابعالی به عنوان عالی‌ترین مقام رسمی کشور پس از مقام رهبری عهده‌دار ریاست قوه مجریه و شورای عالی امنیت ملی و مسئول اجرای قانون اساسی هستید؛ بر این اساس و با اتکا به پشتوانه قریب ۲۴ میلیون رای مردم ایران انتظار می‌رود در پیگیری مطالبات رای‌دهندگان از جمله تداوم ثبات و افزایش رشد اقتصادی، رونق تولید و اشتغال، تعامل سازنده با دنیا، شفافیت و مقابله با فساد سازمان یافته و حمایت از حقوق شهروندی و استیفای حقوق ملت مقرر در فصل سوم قانون اساسی از جمله رفع محدودیت‌های غیرقانونی جدیت و اهتمام بیشتری مصروف دارید.

ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را برای همکاری و تعامل با دولت دوازدهم در جهت تحقق اهداف فوق اعلام می‌داریم و توفیق روزافزون حضرتعالی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

منبع: ایلنا