قهرمان اروپا ٤ – تاسيسات دريايی ٢/نماینده ایران با شمسایی، بارسلونا را به زحمت انداخت
قهرمان اروپا ٤ – تاسيسات دريايی ٢/نماینده ایران با شمسایی، بارسلونا را به زحمت انداخت

تيم فوتسال تاسيسات دريايی ايران در نخستين گام در ديداری نزديك مغلوب قهرمان اروپا شد.

به گزارش یوپنا، تيم فوتسال تاسيسات دريايي تهران به عنوان نماينده فوتسال ايران و قهرمان باشگاههاي آسيا رقابتهاي فوتسال باشگاههاي جهان را با شكست اغاز كرد.


تيم تاسيسات قهرمان فوتسال ايران در آغاز رقابتهاي فوتسال باشگاههاي جهان به مصاف بارسلوناي اسپانيا قهرمان قدرتمند فوتسال اروپا رفت و در عين شايستگي بازي را به حريف واگذار كرد.

در اين ديدار كه با حضور تعداد انگشت شماري تماشاگر به ميزباني قطر برگزار مي شد، وحيد شمسايي و يارانش مقابل حريف باتجربه خود نمايش خوبي داشتند اما در همان ثانيه هاي ابتدايي اشتباه سنگ سفيدي توسط گومز سيلوا به گل اول اروپايي ها ختم شد.


تيم تاسيسات پس از پذيرش گل اول براي زدن گل تساوي تلاش كرد اما شوت از راه دور گومز سيلوا و واكنش ناقص نظري اختلاف را به دو رساند تا كار براي بهترين تيم اسيا دشوار شود.


در حالی كه سبزپوشان ايراني احساس خطر مي كردند حركت خوب وفايي توسط سعيد احمدعباسي به گل نشست تا اختلاف به حداقل برسد و تكليف بازي به نيمه دوم برسد.

در نيمه دوم اين ديدار تاسيساتي ها كه به نتيجه بازي اميدوار شده بودند كسب امتياز از اين ديدار مهم را دور از دسترس نمي ديدند، براي تساوي تلاش كردند اما اين فرصت براي اسپانيايي ها مهيا شد تا اختلاف را بار ديگر به دو برسانند.

وحيد شمسايي اقاي گل فوتسال جهان در اين دقايق دست به كار شد و با گل خود از روي ضربات ايستگاهي بار ديگر اختلاف را كم كرد تا بار ديگر اميد به كاروان ايران بازگردد اما اين بار هم زور تاسيساتي ها به بارسا نرسيد تا با هتريك گومز بازي با حساب ٤-٢ به سود قهرمان اسپانيا به اتمام برسد.


حالا شمسايي و يارانش براي كسب عنوان در اين رقابتها بايد در ديدارهاي آتي با دقت و حساسيت بيشتري به ميدان برود.