ایسنا نوشت: اولین جلسه علنی مجلس بعد از حادثه تروریستی روز چهارشنبه پارلمان، در حالی امروز برگزار می‌شود که فضای مجلس تحت الشعاع شهادت جمعی از کارمندان، نیروهای حفاظت و مراجعین قرار دارد.

در اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی تصاویری از شهدای حادثه تروریستی روز چهارشنبه گذشته مجلس به چشم می‌خورد و در داخل مجلس نیز تصاویر این شهدا در بخش های مختلف نصب شده و کارمندان و نمایندگان به یادمان شهدای ترور که در راهروی مجلس قرار دارد، ادای احترام می کنند.

دقایقی پیش از آغاز جلسه علنی مجلس ساختمان بهارستان آرام به نظر می رسد و تدابیر امنیتی بیش از همیشه در اطراف ساختمان به چشم می خورد.

گزارش وزرای «اطلاعات و کشور» درباره «حادثه تروریستی تهران»
تسنیم نوشت:

همچنین اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیر علنی صبح امروز (یکشنبه ۲۱ خرداد) پارلمان خبر داد و گفت:. پیش از آغاز جلسه علنی امروز، وکلای ملت جلسه غیرعلنی با حضور حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و همچنین سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران دارند که این جلسه هم‌اکنون در حال برگزاری است.

وی درباره موضوع جلسه غیرعلنی مجلس تصریح کرد: وزرای اطلاعات و کشور در حال ارائه گزارش درباره ابعاد مختلف حادثه تروریستی تهران در حرم امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی به وکلای ملت هستند و نمایندگان نیز در این باره نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنند.