یقینا بسیاری از رویکردهای دولت یازدهم هم‌گرایی جدی با دولت اصلاحات داشته و فکر می کنم رویکرد دولت دوازدهم در این زمینه قوی‌تر باشد.

به گزارش یوپنا به نقل از مهر  معاون رئیس جمهور، گفت: یقینا بسیاری از رویکردهای دولت یازدهم هم‌گرایی جدی با دولت اصلاحات داشته و فکر می کنم رویکرد دولت دوازدهم در این زمینه قوی‌تر باشد.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مردم و نسل جوان مطالباتی از دولت دارند که این مطالبات حتما به بهبود وضعیت کشور منتهی خواهد شد، اظهار داشت: در ایام انتخابات آقای رئیس جمهور این مطالبات را شنیدند و پاسخ گفتند و مردم هم متقابلا به ایشان رای دادند. بنابراین اینکه رئیس جمهور گفتند به قول هایی که دادند پایبند هستند، انشاءالله قطعی است و آقای رئیس جمهور در این زمینه گام های موثری بر خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رویکرد دولت دوازدهم در قالب اصلاح طلبی تعریف می شود، گفت: البته تعاریف گسترده است اما یقینا بسیاری از رویکردهای دولت یازدهم هم هم‌گرایی جدی با دولت اصلاحات داشته است که فکر می کنم رویکرد دولت دوازدهم در این زمینه قوی تر باشد.

ابتکار با بیان اینکه اعتدال و اصطلاحات هر دو هم گرایی و ائتلاف عمیق دارند، ادامه داد: در دولت دوازدهم هم این ائتلاف ادامه دارد؛ چراکه جریانات سیاسی حامی رئیس جمهور مطالباتی داشتند که البته این مطالبات در چارچوب قانون بود و رئیس جمهور نیز در چارچوب همان قانون تلاش خواهد کرد. تلاش برای اصلاحات بیشتر و پیشبرد بیشتر برای شرایط عمومی کشور تا خصوصا در عرصه سیاسی و اجتماعی این مطالبات را اجرایی سازد.