دانشگاه پیام نور به بلوغ علمی و رسیده و باید تقویت شود اما عده ای بنا به دلیلی که نمی خواهم بازگو کنم در تلاش برای محدود کردن آن هستند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور به بلوغ علمی و رسیده و باید تقویت شود اما عده ای بنا به دلیلی که نمی خواهم بازگو کنم در تلاش برای محدود کردن آن هستند.

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، با بیان اینکه مدت هاست عده ای بنا به دلایلی که نمی خواهم بازگو کنم در تلاش برای محدود کردن قلمرو ماموریتی و حیطه وظایف دانشگاه پیام نور هستند، بیان داشت: دانشگاه پیام نور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به وظایف و رسالت خود به درستی عمل کرده است و در نقاط محروم خدمات گسترده ای داشته است.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور هم اکنون به بلوغ علمی و رسیده است و از نظر سطح علمی اساتید و سطح تحصیلات دانشجویان و همچنین در حوزه تحصیلات تکمیلی و از نظر فضاهای آموزشی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به شرایط خوب و مطلوبی که این دانشگاه دارد نباید آنرا محدود کنیم.

عباسی گفت: در دنیا برای دانشگاه های مجازی و نسل سوم سرمایه گذاری می کنند و حمایتشان می کنند و بجای اینکه این دانشگاهها را توسعه دهیم و حمایت کنیم، نباید به فکر ایجاد محدودیت برای آن باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید برا اینکه دانشگاه پیام نور رقیب هیچ دانشگاهی نیست، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور هم اکنون جز بزرگترین دانشگاههای کشور است و باید تقویت شود و خوشایند نیست برای دانشگاههای بزرگ محدودیت قائل شویم.

 

خانلری: دانشگاه پیام نور خدمات بزرگی ارائه کرده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور در دوران فعالیتش خدمات بزرگی ارائه کرده است.

کارن خانلری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، با اشاره به زمزمه هایی برای تغییر در اساسنامه دانشگاه پیام نور و محدود کردن این دانشگاه بیان کرد: نمی دانم کسانی که به دنبال تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور هستند، چه استدلالی دارند اما باید در مجلس استدلال آنها را بشنویم.

وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور از بزرگترین دانشگاههای دولتی کشور است و در دوران فعالیتش خدمات بزرگی ارائه کرده است.