رئیس کمیسیون عمران مجلس: محدود کردن دانشگاه پیام نور به صلاح کشور نیست
رئیس کمیسیون عمران مجلس: محدود کردن دانشگاه پیام نور به صلاح کشور نیست

رضایی کوچی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور توانسته آموزش عالی کشور را گسترش دهد و از لحاظ دو بعد کمیت و کیفیت سطح این دانشگاه بسیار بالا می باشد و چه از لحاظ تعداد دانشجو و چه از لحاظ کیفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان می توان گفت این دانشگاه به وظیفه خود جامه عمل پوشید.

رئیس کمسیون عمران مجلس گفت: هرگونه طرحی که از رشد پیام نور جلوگیری کند را به صلاح کشور نمی دانیم.

دکتر محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، درباره تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور و همچنین محدودیت برای این دانشگاه افزود: با توجه به سطح علمی دانشگاه، دانشجویان و اساتید این دانشگاه به صلاح کشور نمی باشد که محدودیت برای این دانشگاه ایجاد کنند.

وی همچنین اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر از لحاظ زیربنایی آمادگی رشد و گسترش بیشتر را دارد و به عنوان یک دانشگاه جا افتاده در بین مردم ایران شناخته شده است.

رضایی کوچی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور توانسته آموزش عالی کشور را گسترش دهد و از لحاظ دو بعد کمیت و کیفیت سطح این دانشگاه بسیار بالا می باشد.

وی ادامه داد: چه از لحاظ تعداد دانشجو و چه از لحاظ کیفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان می توان گفت این دانشگاه به وظیفه خود جامه عمل پوشید.

نماینده مردم جهرم در پایان بیان داشت: با توجه به تعداد زیاد کارمندان، هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه، در برنامه ریزی آینده کشور باید با حمایت و پشتیبانی کامل از این دانشگاه به روند رو به رشد آن کمک کنیم و هرگونه طرحی که از رشد پیام نور جلوگیری کند را به صلاح کشور نمی دانیم.