نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره محدود کردن دانشگاه پیام نور اظهار داشت: با توجه به عملکرد مثبت دانشگاه پیام نور در امر آموزش، بی انصافی است اگر بخواهیم پیام نور را محدود کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: همه دانشگاه ها در کشور با فلسفه و نیت خاصی تشکیل شده اند. دانشگاه پیام نور نیز با هدف خاصی که به خصوص گسترش آموزش در همه نقاط کشور بود به وجود آمد و کارنامه پیام نور در این سه دهه قابل قبول می باشد.

Image result for ‫جعفرزاده ایمن آبادی‬‎

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری یوپنا خاطر نشان کرد: با توجه شرایط و بسترهای و نیازهای جامعه بازنگری در  اساسنامه های هر دانشگاهی لازم می باشد ولی باید این تغییرات با نظر کارشناسی مسولین زیربط باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره محدود کردن دانشگاه پیام نور اظهار داشت: با توجه به عملکرد مثبت دانشگاه پیام نور در امر آموزش، بی انصافی است اگر بخواهیم پیام نور را محدود کنیم.

وی در پایان گفت: پیام نور دانشگاهی بزرگ و از لحاظ آموزشی کیفیت های مناسب را دارا می باشد، فارغ التحصیلان این دانشگاه در طول دو دهه اخیر خدمات با کیفیتی از لحاظ مقالات علمی به کشور ارائه دادند.