دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور طی پیام از تدبیر نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیلی به تروریست های تکفیری داعش تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا به نقل از روابط عمومی، در پیام رئیس دانشگاه پیام نور چنین آمده است:
یکی از مهمترین شاخص های کشور عزیزمان ایران، اقتدار، امنیت و آرامش آن است و در این خصوص حاضر نیستیم با احدی معامله کنیم.
چندی پیش نیروهای داعشی در یک اقدام کور دست به اقدام تروریستی در کشور زدند و این امر نه تنها خدشه ای بر امنیت و اقتدار ایران اسلامی وارد نکرد بلکه باعث ایجاد موج همدلی و وحدت بین مسئولین و مردم شد.
اما همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند کسانی که به فکر سیلی زدن به کشورمان هستند، سیلی خواهند خورد، سپاهیان اسلام با اتکال به خدا و برپایه فرامین رهبری سیلی محکمی به داعشیان زدند تا همگان بدانند ایران در مسئله اقتدارش با کسی شوخی ندارد.
وجود سرداران گرانمایه ای همچون سردار سلیمانی که جان خود را در کف دست گذاشته و امنیت کشور را بر همه چیز ارجح می‌دانند، مایه مباهات هستند. کشورمان با وجود چنین فرزندان رشیدی هیچ گاه دغدغه ای نخواهد داشت.
به هر حال این حرکت شجاعانه و هوشمندانه، پیامی فراگیر برای همه آنانی که با کج اندیشی در خصوص ایران سعی درخدشه دارکردن عظمت این کشور داشتند مخابره نمود.
دانشگاه پیام نور که در حادثه تروریستی تهران دو شهید دانشجو را به جامعه تقدیم کرد، همیشه و در همه حال در صحنه بوده و در عرصه فرهنگی، علمی و اجتماعی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند نمود و خود را در کنار سرداران گرانقدر و سربازان گرانمایه این مرز و بوم می‌داند و در همه حال ایشان را پشتیبانی و حمایت خواهند نمود.