نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: آمریکا گمان کرده با اعمال تحریم های جدید به جمهوری اسلامی ایران سیلی زده است، اما این برای ما تلنگری بیش نبوده است.

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: آمریکا گمان کرده با اعمال تحریم های جدید به جمهوری اسلامی ایران سیلی زده است، اما این برای ما تلنگری بیش نبوده است.
معصومه آقاپور علیشاهی در گفت و گوی اختصاصی با یوپنا ضمن تأئید حمله موشکی ایران به مواضع داعش در دیرالزور، این اقدام را پاسخ قاطع کشور نسبت به تحولات اخیر منطقه عنوان کرد.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران اثبات می کند که ایران نسبت به تحرکات دشمنان خود نظاره گر نیست.
آقاپور علیشاهی افزود: در شرایط کنونی هر اقدام آمریکا در خاورمیانه برای ایران حکم بازی برد برد را دارد، زیرا برای مثال این کشور با رکود اقتصادی ای دست به گریبان است که راه حلش فروش تسلیحات نظامی و خرید انرژی ارزان قیمت از کشورهای حاشیه خلیج فارس است و موشک پرانی ایران، قیمت نفتی را بالا می برد که چندی پیش ایران افزایش سهم فروش نفت خود در اوپک را افزایش داده بود.
وی همچنین خاطر نشان کرد که بازی تحریم آمریکا برای کشور نتیجه ای جز ایستادن جمهوری اسلامی ایران روی پای خود را ندارد.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در خصوص برجام نیز گفت: در این توافق اروپا با ما است و سهم بازار خود را در اروپا به دست آورده ایم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص این که جای هیچ گونه نگرانی برای همراه کردن آمریکا وجود ندارد اذعان داشت: این کشور تولید کننده تکنولوژی است و ما خود در طول زمان خود یاد گرفته ایم که تکنولوژی مورد نیازمان را تولید کنیم.
آقاپور علیشاهی در پایان گفت: آمریکا گمان برده که با اعمال تحریم های جدید به ما سیلی زده، اما این برای ما تلنگری بیش نبوده است.

گفت و گو: میثم خاکپور