انتصاب معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور هوشمندانه بوده است
انتصاب معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور هوشمندانه بوده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به انتصاب محمد حسن دوگانی به عنوان معاون حقوقی، مجلس و امور استان های دانشگاه پیام نور، گفت: انتخاب دانشگاه پیام نور هوشمندانه و منفعت طلبانه بوده است.

محمد بیرانوندی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری یوپنا، درباره انتصاب محمد حسن دوگانی، نماینده مردم فسا در سه دوره مجلس شورای اسلامی، به عنوان معاون حقوقی، مجلس و امور استان ها​ی دانشگاه پیام نور توسط علی اصغر رستمی ابوسعیدی، ریاست این دانشگاه، اظهار داشت: بهترین گزینه برای معاونت پارلمانی یک دانشگاه فردی است که ضمن دانشگاهی بودن، مجلس را نیز تجربه کرده باشد.

وی افزود: بنابراین اگر قرار باشد دانشگاهی در بین دو گزینه دانشگاهی و مجلسی، فردی را به عنوان معاون پارلمانی خود انتخاب کند، بهترین گزینه فردی است که تجربه حضور در دانشگاه و مجلس را داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ادامه داد: انتصاب محمد حسن دوگانی مصداق «یار ما این دارد و آن نیز هم» است. بنابراین می توان گفت که انتصاب ایشان از سوی ریاست محترم دانشگاه پیام نور، هوشمندانه و منفعت طلبانه بوده است.

وی با تاکید دوباره نسبت به انتصاب محمد حسن دوگانی به عنوان معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور، خاطر نشان کرد: این انتصاب برای مجموعه دانشگاه پیام نور مفید است چرا که بهترین گزینه فردی است که ضمن دانشگاهی بودن با مسائل دانشگاه آشنا و به امور مجلس نیز اشراف داشته باشد. فردی که سه دوره در مجلس بوده است مسائل ریز مجلس را می داند و می تواند به مجموعه بزرگی مثل دانشگاه پیام نور کمک بسیاری کند.

محمد حسن دوگانی آغچغلو نماینده حوزه انتخابیه فسا در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، دکترای ریاضیات از دانشگاه لندن دارد و هفته گذشته طی حکمی از سوی علی اصغر رستمی ابوسعیدی؛ رییس دانشگاه پیام نور به عنوان معاون حقوقی، مجلس و امور استان های این دانشگاه منصوب شد.

انتهای پیام