نماینده فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین با اعلام مخالفت با با هرگونه تغيير اساسنامه اين دانشگاه بدون کارکارشناسی، اظهار داشت: شیوه آموزشی متمرکز و استاندارد این دانشگاه و استفاده از آموزش ترکیبی باعث بالا رفتن سطح توانمندي علمي دانش آموختگان آن شده است.

یک نماینده مجلس گفت: دانشگاه پيام نور سرمايه علمي و اجتماعي براي كشور است که آموزش عالی را در نقاط محروم کشور گسترش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «یوپنا»، کورش کرم‌پور حقیقی، با گلایه از برخی اظهارنظرها درباره تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور اظهار داشت: نقش به سزاي دانشگاه پیام نور در “توسعه عدالت آموزشي” ‏در نقاط محروم برهیچکس پوشیده نیست چرا که این دانشگاه با توزيع مراكز دانشگاهي در همه نقاط كشور در “تحكيم فرهنگ بومي” و جلوگيري از ‏‏”مهاجرت”  نقش مهمی ایفا نموده و گامهاي مهمي در “توسعه متوازنِ” اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور برداشته است .

نماینده فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین  با اعلام مخالفت با با هرگونه تغيير اساسنامه اين دانشگاه بدون کار کارشناسی، اظهارداشت: شیوه آموزشی متمرکز و استاندارد این دانشگاه و استفاده از آموزش ترکیبی  باعث بالا رفتن سطح توانمندي علمي  دانش آموختگان آن شده است.

وی یادآور شد: امروز به جای تخریب و ایجاد موانع باید به دنبال توسعه و پیشرفت این دانشگاه بزرگ و موثر باشیم تا فارغ التحصیلان آن بتوانند بیشتر از گذشته در توسعه انقلاب اسلامی ایران نقش آفرینی کنند.