رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان همدان خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان همدان خبر داد.

به گزارش یوپنا، صفی الله صفایی با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان به مدت چهار روز در همدان برگزار می شود، اظهار کرد: این طرح با موضوع تعلیم و تربیت سطح ۲ در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه همه شرکت‌کنندگان از اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور هستند، خاطر نشان کرد: این طرح استانی است و اساتید همه مراکز تابع دانشگاه پیام نور در این طرح شرکت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان هدف از برگزاری این طرح را بصیرت‌افزایی و تقویت معلومات اساتید عنوان کرد و افزود: دانشگاه پیام نور توجه ویژه‌ای به برگزاری دوره‌های طرح ضیافت اندیشه اساتید دارد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره‌ها در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برگزاری طرح ضیافت اندیشه تاثیر مهمی در موفقیت اساتید دارد.

صفایی با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان با هدف ارتقای سطح دینی، مذهبی و عقیدتی و افزایش سطح علمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: افزایش آگاهی اساتید در موفقیت و افزایش آگاهی دانشجویان نیز موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح هر ساله در دانشگاه پیام نور و با حضور اساتید خبره برگزار می شود، تصریح کرد: طرح ضیافت اندیشه هرساله با حضور پررنگ اساتید مراکز تابعه استان برگزار شده و آثار مثبت فراوانی را به دنبال دارد./ فارس