دلار آمریکا با افزایش شش تومانی قیمت به ۳۷۹۲ تومان رسیده است. همچنین یورو با افزایش چهار تومانی قیمت، ۴۳۵۷ تومان فروخته شد.

بازار ارز امروز – سه‌شنبه – به غیر از دلار و یورو که افزایش قیمت داشته‌اند سایر ارزهای مهم با ثبات قیمت همراه هستند. همچنین طلای ۱۸ عیار اندکی افزایش قیمت دارد.

به گزارش یوپنا، دلار آمریکا با افزایش شش تومانی قیمت به ۳۷۹۲ تومان رسیده است. همچنین یورو با افزایش چهار تومانی قیمت، ۴۳۵۷ تومان فروخته شد.

از سوی دیگر پوند انگلستان، ‌لیر ترکیه و یوان چین بدون تغییر به ترتیب ۴۸۸۳ تومان، ‌ ۱۰۸۴ تومان و ۵۷۷ تومان فروخته می‌شوند. همچنین دلار مبادله‌ای در بازار امروز ۳۲۵۸ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

در بازار سکه نیز سکه تمام طرح جدید با افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت، یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود. همچنین نیم سکه و ربع سکه با افت ۲۰۰۰ تومانی قیمت نسبت به روز قبل ۶۴۰ و ۳۷۳ هزار تومان داد و ستد می شوند. سکه گرمی هم ۲۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۸۵ تومانی قیمت، به ۱۱۳ هزار و ۷۳۶ تومان رسیده است و هر مثقال طلا بدون تغییر ۴۹۲ هزار تومان فروخته می‌شود. هر اونس طلا برای معاملات در بازار جهانی نیز بیش از ۱۲۱۲ دلار داد و ستد می‌شود.

قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیستند و جدول زیر بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است./ ایسنا