با عجله و بدون کار کارشناسی نباید به سراغ تغییر در اساسنامه دانشگاه بزرگی همچون پیام نور رفت چرا که تبعات علمی و اجتماعی فراوانی در پی خواهد داشت.

 گروه دانشگاه – عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور بدون نظر مدیران و اعضای علمی این دانشگاه موفق نخواهد بود و تبعات علمی و اجتماعی فراوانی در پی خواهد داشت.

دکتر محمد علی وکیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «یوپنا» گفت: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های موفق در کشور است و توانسته فارغ التحصیلان موفقی را به جامعه عرضه کند.

نمانده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: پیام نور به جهت شهریه ارزان و کیفیت بالای آموزشی از اقبال بالای مردمی برخوردار است و طبیعی است وقتی مردم از این دانشگاه استقبال می کنند باید زمینه رشد و توسعه بیشتر این دانشگاه را فراهم نمود.

عضو فراکسیون امید مجلس در واکنش به موضوع تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور گفت: تغییر اساسنامه این دانشگاه بدون نظر مدیران و اعضای علمی این دانشگاه موفق نخواهد بود.

سخنگوی ستاد دکتر روحانی تصریح کرد: با عجله و بدون کار کارشناسی نباید به سراغ تغییر در اساسنامه دانشگاه بزرگی همچون پیام نور رفت چرا که تبعات علمی و اجتماعی فراوانی در پی خواهد داشت.