تسلیت وزیر علوم به مناسبت در گذشت مریم میرزاخانی
تسلیت وزیر علوم به مناسبت در گذشت مریم میرزاخانی

وزیر علوم در پیامی درگذشت مریم میرزا خانی را تسلیت گفت. به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدفرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت مریم میرزا خانی را تسلیت گفت. در متن پیام وزیر علوم آمده است: در شرایطی که جامعه علمی و دانشگاهی و آحاد مردم علم دوست […]

وزیر علوم در پیامی درگذشت مریم میرزا خانی را تسلیت گفت.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدفرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت مریم میرزا خانی را تسلیت گفت.

در متن پیام وزیر علوم آمده است: در شرایطی که جامعه علمی و دانشگاهی و آحاد مردم علم دوست و فرهیخته کشور در سوگ از دست دادن بانوی عالم و دانشمند، دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف و استاد دانشگاه استانفورد، سرکار دکتر مریم میرزاخانی نشسته‌اند، برخود فرض می‌دانم مراتب تسلیت و همدردی خود را با استادان، همکاران، دوستداران و خانواده ایشان اعلام کنم.

فرهادی عنوان کرد: از درگاه خداوند منان برای آن بانوی گرامی که با گرفتن معتبرترین جایزه جهانی، نام ایران و ایرانی را در جهان پرآوازه ساخت، رحمت واسعه الهی و برای همکاران، خانواده محترم ایشان و همه سوگواران در این فقدان اندوهناک، صبر و اجر آرزو می‌کنم.