معصومه آقاپور عليشاهي؛ نماينده مردم شبستر در مجلس شوراي اسلامي

آنان که غم سبز می خورند اغلب یا همیشه بانشاط اند و برای دیگران، برای درد کشیده ها، درمان و الهام بخش و روحیه آفرین اند.
آنان که غم سیاه می خورند اغلب یا همیشه مضطرب و ناراضی اند از شرایط روزگار و به جای مرهم، در انتظار مرهم اند و غُرآفرین اند.
دسته اول، تاثیرگزارند و دسته دوم، تاثیرپذیر
دسته اول در حال رشد و بهتر شدن هستند ولي دسته دوم، غالبا مظلوم و مثل آبی که مدت هاست راکد است. مهمترین تفاوت دسته اول و دوم این هست که اولی ها اهل خواستن اند.. خواسته های بزرگ که باعث رشد است ولی دومی ها، می خواهند، ولی کوچک و صرفا برای رفع نیازهای اولیه…

در باب كابينه انتخابي دكتر روحاني نيز ما غم سبز ميخوريم، نه سياه. گرچه براي انتخابات از جان مايه گذاشتيم و نتايج حوزه استحفاظي مان بيانگر همه واقعيات و زحمات صورت گرفته در كل منطقه و استان است ولي چه سود كه حداقل انتظارات موجود از دكتر روحاني با توجه به خيل عظيم راي دهندگان به او را با اين چينش كابينه از سوي ايشان، برآورده نكرده است.
جناب آقاي دكتر روحاني اگر چندين بار به عقب برگرديم باز هم همان تلاش ها و خون دل خوردن ها را براي راي آوري شما خواهیم داشت چرا كه به راه و هدفمان اعتقاد و باور داريم نه وسيله هاي آن! نه منفعت هاي گذراي شخصي! ولي اي كاش دوباره به سبد ٢٤ ميليوني خود مي نگريستيد؛ ٥٢٪‏ بانوان، برادران اهل سنت، اقليت هاي مذهبي، كردها، بلوچ ها و نمي توانم از حماسه مردم آذربايجان و ترك زبانان غيور نگوئیم كه عليرغم بي توجهي ها برايتان سنگ تمام گذاشته اند!

آقاي روحاني! ما بفرموده رهبرمان “پاي كاريم” حتي اگر ديده نشويم! ولي اهل جا زدن و قهر نيستيم غم ما غم سبز زينب است و راه ما راه سرخ حسين! با ما از آباد ساختن وطن بگوئيد نه از كنار كشيدن! ما زن هستيم همان زناني كه دوشادوش مردان انقلاب كردند، جنگيدند و حماسه ها آفريدند! از قبل از ٥٧ كه حجاب را به زور ميخواستند از سرمان بردارند چه در امروز كه يك زن را هم شايسته تصدي يك وزارتخانه نمي دانند!
از خدا می خواهم همه غمهايمان را تنها برای خودش سبز نگه دارد…
آمین یا اله العاصین