میزان نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با تست الکل و مرفین راننده خاطی خبرداد و گفت: طبق نظر پزشکی قانونی تست الکل و مرفین وی منفی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با تست الکل و مرفین راننده خاطی خبر داد و گفت: طبق اعلام پزشکی قانونی تست الکل و مرفین وی منفی بوده است.

وی در تشریح آخرین جزئیات پرونده مرگ ۹ دانش آموز دختر هرمزگانی گفت: امروز با حضور نماینده دادستان شکایات خانواده مصدومان اخذ و نظریه پزشکی قانونی در رابطه با وضعیت جسمانی آنان بدون دریافت هزینه اعلام می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان داراب اضافه کرد: به دستور رئیس کل دادگستری استان فارس هماهنگی لازم با بیمه بعمل آمده است که دیات فوتی‌ها و مصدومان سریع تر پرداخت شود.

رئیس دادگستری شهرستان داراب صبح دیروز از بازداشت راننده اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی خبر داد.

وی گفت: دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی دراین رابطه تشکیل شده است، همچنین از زمان وقوع حادثه تمهیدات لازم به دستور مراجع قضایی، فرماندار و امام جمعه برای مصدومان انجام شده است.

این مقام قضایی در ادامه گفت: تاکنون آمار کشته شدگان ۹ نفر اعلام شده است و ۳ نفر از مصدومان بدحال این حادثه با اورژانس هوایی به شیراز منتقل شده اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس هم با تأکید بر رسیدگی سریع به پرونده قضایی این تصادف و شناسایی مقصر یا مقصرین و علل وقوع این حادثه دستور بررسی وضعیت بیمه خودرو و دانش آموزان را نیزصادر کرد.

القاصی با اشاره به اینکه صدور مجوز حرکت در شب از سوی مسئولین اقدام اشتباهی بوده است گفت: پس از کارشناسی میزان تقصیر مقصران حادثه به صورت دقیق انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است طبق آخرین اطلاعات دریافتی تعداد متوفیان این حادثه ۹ نفر شامل ۷ دانش آموز، یک سرپرست و کمک راننده است. اجساد به پزشکی قانونی بندرعباس منتقل شده است که مراسم تشییع انجام شود.