سرپرست وزارت علوم با تاکید بر اینکه ضرورتی برای تغییر روسای دانشگاه‌ها نمی‌بینم گفت: هر زمانی که این ضرورت احساس شود تغییرات لازم در این خصوص نیز اعمال خواهند شد.

سرپرست وزارت علوم با تاکید بر اینکه ضرورتی برای تغییر روسای دانشگاه‌ها نمی‌بینم گفت: هر زمانی که این ضرورت احساس شود تغییرات لازم در این خصوص نیز اعمال خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر سید ضیا هاشمی ضمن بین بیان این مطلب اظهارکرد: تغییر در روسای دانشگاه‌ها تابع ضرورت‌ها می‌باشد و وزارت علوم در حال حاضر ضرورتی به تغییر روسای دانشگاه‌ها نمی‌بیند. طبیعتا اگر در آینده این ضرورت پیش بیاید مسلما در خصوص تغییر و یا برکناری روسای دانشگاه‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: انتخاب روسای دانشگاه‌ها فرایند روشن و مشخصی دارد که بر اساس آن وزارت علوم می‌تواند گزینه مورد نظر را به عنوان سرپرست تعیین کند و سرپرست انتخابی پس از تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم ریاست دانشگاه را دریافت می‌کند.

سرپرست وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال جمع بندی برای تعیین سرپرست چند دانشگاه هستیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.