رئیس دانشگاه پیام نور قم از قبولی ۲ هزار و ۶۴۰ نفر در این دانشگاه در مقطع كارشناسي و کارشناسی ارشد خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور قم از قبولی ۲ هزار و ۶۴۰ نفر در این دانشگاه در مقطع كارشناسي و کارشناسی ارشد خبر داد.

به گزارش یوپنا، محمدعلی حسینی با اعلام این خبر افزود: فرارسیدن فصل تعلیم و تربیت را به پیشکسوتان عرصه علم و دانش، اساتید و دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان جدیدالورود که بزرگترین دانشگاه دولتی کشور، دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده‌اند تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی از لحاظ آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور قم برای این عزیزان فراهم کنیم .

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم با اشاره به قبولی ۲ هزار و ۶۴۰ نفر در این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اظهار کرد: دانشجویان کارشناسی از ۲۸ شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت نام به سایت reg.pnu.ac.ir مراجعه کرده و بعد از تکمیل ثبت نام غیر حضوری در این سایت طبق برنامه زمان‌بندی که در سایت دانشگاه qompnu.ac.ir موجود است به صورت حضوری برای تکمیل فرآیند ثبت نام و تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه کنند.

حسینی خاطرنشان کرد : دانشجویان کارشناسی ارشد نیز تا ۳۱ شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت نام و انتخاب واحد به سایت گلستان و دانشگاه مراجعه کنند.

وی گفت: یکی از اهداف مهم دانشگاه پیام نور ارتقاء کیفیت سطح علمی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان خود بوده و در راستای نیل به این مهم، برنامه‌های مدون و پر محتوای آموزشی و پژوهشی تدوین کرده است که محصول این سیاست پذیرش قابل توجهی از دانش آموختگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در بهترین دانشگاه‌های دولتی کشور است.

رئیس دانشگاه پیام نور قم ضمن اشاره به تسهیلات ویژه برای دانشجویان جدیدالورود خاطرنشان کرد: کمیته استقبال دانشگاه با هدف ارائه تسهیلات ویژه برای دانشجویان جدیدالورود تشکیل شده و امیدواریم بتوانیم در این راستا خدمات خوبی به دانشجویان آرای دهیم.

وی در خصوص زمان تکمیل ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی گفت: زمان تکمیل ظرفیت در صورت موافقت سازمان سنجش متعاقبا از طریق سایت و کانال‌های تلگرامی دانشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید./فارس