رئیس دانشگاه پیام نور اهر با بیان این که طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر برگزاری همایش توسعه پایدار و بهره وری بر عهده ی این دانشگاه می باشد گفت: تا کنون ۵۰ مقاله علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اهر با بیان این که طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر برگزاری همایش توسعه پایدار و بهره وری بر عهده ی این دانشگاه می باشد گفت: تا کنون ۵۰ مقاله علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش یوپنا، محمدرضا داداشی اظهار داشت: همایش توسعه پایدار و بهره وری مصوبه اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر در سال ۹۶ بوده که برگزاری آن بر عهده دانشگاه پیام نور اهر محول شده است.

وی گفت: هدف از برگزاری همایش توسعه پایدار و بهره وری با تاکید بر تحقق شعار سال “اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال” در شهرستان اهر، ایجاد بستری است برای محققان، استادان و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی تا با تبادل نظر و به اشتراک گذاشتن تجارب، ایده های جدید و یافته های نوین نتایج تحقیقات خود را بر اساس محورهای همایش که در ۱۱ آبانماه سال جاری برگزار خواهد شد، ارائه کنند.

دبیر اجرایی همایش توسعه پایدار و بهره وری گفت: کمیته های علمی و اجرایی همایش توسعه پایدار و بهره وری تشکیل شده است و اساتید برجسته و شاخص از دانشگاه پیام نور سازمان مرکزی، دانشگاه تبریز، دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فنی و حرفه ای در کمیته علمی انتخاب شده اند و فرماندار شهرستان اهر بعنوان رئیس همایش و علی قاسمی از اساتید دانشگاه پیام نور بعنوان دبیر همایش در خدمت شان هستیم.

داداشی افزود: انجمن علمی توسعه بهره وری ایران ، انجمن توسعه و بهبود کفیت صنایع ایران و انجمن جمعیت شناسی ایران و همچنین پایگاه های علمی ISC و ISD و CIVILICA از این همایش حمایت کرده اند و تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه های فوق نمایه خواهد شد و نظر به اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات لغایت ۲۰ مهر ماه می باشد.

وی ادامه داد: تاکنون نزدیک ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش واصل شده است. در اینجا جا دارد از مسئولین دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و حامیان شهرستان اهر به ویژه امام جمعه و فرماندار و معاون فرماندار که در شکل گیری و آغاز فعالیت این همایش عنایات بیشتری را مبذول داشتند تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: امیدوارم از این به بعد هم همانند سایر برنامه های شهرستان، رسانه ها برنامه ها و فعالیت های این همایش را که یک حرکت علمی و پژوهشی برای شناساندن پتانسیل ها و امکانات شهر، منطقه و استانمان است پوشش خبری دهند و همچنین از تمامی اهل قلم، تفکر و صنعت استدعا داریم با شرکت و ارسال مقاله در همایش ضمن پربار نمودن همایش، از نظرات سازنده خود ما را بهره مند سازند تا همگی از این طریق قدمی هر چند کوچک در جهت پیشرفت، توسعه و تولید و اشتغال منطقه برداشته باشیم./مهر