معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: درصد بالایی از پست‌های مدیریتی از این پس در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت که ثمرات زیادی خواهد داشت.

به گزارش یوپنا، معصومه ابتکار امروز (شنبه) در دیدار با رسول زرگرپور، استاندار اصفهان با بیان اینکه تشکل‌های فعالی در حوزه زنان در دولت یازدهم در استان اصفهان شکل گرفته است، اظهار کرد: یکی از مهمترین سیاست های دولت دوازدهم، ارتقای جایگاه زنان در حوزه های مدیریتی و انتصاب بانوان براساس شایسته سالاری است.

ابتکار با بیان اینکه حضور زنان در عرصه های مدیریتی مورد تایید قرار گرفته و به تصویب رسیده است، افزود: درصد بالایی از پست‌های مدیریتی از این پس در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به جایگاه خانواده به عنوان مأمنی برای زندگی و توسعه پایدار، گفت: اقتصاد پویا و مقاوم در گرو خانواده سالم است و با خانواده سالم آسیب‌ها کمتر و پیشرفتها بیشتر خواهد بود.

همچنین زرگرپور گفت: جایگاه و نقش زنان به عنوان ستون مستحکم خانواده در تربیت سرمایه‌های انسانی و نسل پویا، خلاق وکارآمد جامعه حساس و کلیدی است.

استاندار اصفهان با اشاره به ترفیع جایگاه زنان در دولت تدبیر و امید، افزود: خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته در دولت تدبیر و امید جایگاه زنان ارتقاء یافته و تفاوتها در بحث‌های مدیریتی کاهش یافته است.

وی افزود: استفاده از نقش مهم بانوان در جامعه و بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های ارزشمند آنان می تواند راهکاری مهم برای رفع بخشی از مشکلات موجود جامعه باشد.
منبع: ایسنا