بنی مهد کیوانی به عنوان دبیر انجمن فوتبال ساحلی دانشگاه پیام نور معرفی شد.

دبیر انجمن فوتبال ساحلی دانشگاه پیام نور معرفی شد.

به گزارش یوپنا، با حکم مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، بنی مهد کیوانی به عنوان دبیر انجمن فوتبال ساحلی دانشگاه منصوب شد.

عبدالمهدی نصیرزاده در مراسم معارفه کیوانی گفت: باتوجه به موفقیت اخیر این رشته در میادین بین المللی و همچنین امکانات کمتر و درواقع سهل الوصول بودن انجام این رشته، قصد داریم اولین دوره این مسابقات را در دانشگاه برگزار کنیم و با توجه به اینکه این رشته ورزشی مورد استقبال فیزو (فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی) قرار گرفته و مسابقات دانشجویی آن برگزار می گردد. انشالله نسبت به تشکیل یک تیم قوی جهت حضور در مسابقات برون مرزی و حتی مسابقات لیگ اقدام خواهیم کرد و با وجود اعضا علمی توانمندی مانند دکتر کیوانی قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

پس از این، بنی مهد کیوانی (عضو هیات علمی پیام نور و مدرس داوری کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال)، ضمن تشکر از مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه گفت: برنامه های زیادی برای معرفی و پیشرفت بهتر این رشته از طریق برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری و همچنین برگزاری مسابقات منظم و شناسایی نفرات مستعد داریم. برای مثال، طی دو هفته آینده اولین دوره داوری در این رشته را به میزبانی پیام نور بوشهر برگزار خواهیم کرد./برنا