رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: دومین دوره مسابقات هوا و فضای دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی استان بوشهر برگزار می شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: دومین دوره مسابقات هوا و فضای دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش یوپنا، محمدرضا بحرانی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان بوشهر میزبان دومین دوره مسابقات هوا و فضای دانشگاه پیام نور کشور شد.

وی افزود: این مسابقات در دو سطح دانش‌آموزی و دانشجویی و در چهار لیگ گلایدر دانش‌آموزی، گلایدر دانشجویی،گلایدر آزاد و موشگ کاغذی برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر تصریح کرد: این مسابقات مختص دانشگاه پیام نور نیست و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور امکان حضور در مسابقات را دارند.

وی بیان کرد: دومین دوره مسابقات هوا و فضای دانشگاه پیام نور به میزبانی بوشهردر بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت pnuaerocup.ir مراجعه نمایند .

بحرانی افزود: اولین دوره مسابقات هوا و فضای دانشگاه پیام نور در سال گذشته در مشهد مقدس برگزار شد که دانشجویان دانشگاه پیام نور بوشهر موفق به کسب عناوین برتر این مسابقات شدند.

وی به چهار هدف عمده برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: توسعه و گسترش علم هوا و فضا در میان دانشجویان، ایجاد شور و نشاط در فضای علمی دانشگاهی، رشد توان ارائه طرح و ایده در علم هوا و فضا که بسیار دارای اهمیت است و ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است./فارس