فرماندار تهران در همایش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور گفت: رشد و بالندگی و امنیت رفاه کشور ناشی از دو جریان مشارکت مردم در صحنه و حضور دانشگاهیان به منظور گره گشائی از مسائل مهم جامعه است.

فرماندار تهران در همایش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور گفت: رشد و بالندگی و امنیت رفاه کشور ناشی از دو جریان مشارکت مردم در صحنه و حضور دانشگاهیان به منظور گره گشائی از مسائل مهم جامعه است.


به گزارش یوپنا، عیسی فرهادی در مراسم معارفه مهر؛ همایش بزرگ دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب ضمن اشاره به تلاقی بازگشائی دانشگاه ها با ماه محرم گفت: کربلا، تابلوی معنویت، وفا، بالندگی و عشق به ارزشهاست.
وی تصریح کرد: عاشورا، درس زندگی بشریت تا قیامت است و می بایست از آن درس آزادگی آموخت و در صورتی که دانشگاه های ما علاوه بر آن که به عنوان منبع علم و علم آموزی هستند، به تربیت انسان های آزاده بپردازند، می توانند افراد بزرگی به جامعه تحویل دهند تا گره از مشکلات جامعه بشری بگشایند.
فرماندار تهران در ادامه به برکات دانشگاه ها از جمله دانشگاه پیام نور پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و رشد و بالندگی و امنیت رفاه کشور را ناشی از دو جریان مشارکت مردم در صحنه و حضور دانشگاهیان به منظور گره گشائی از مسائل مهم جامعه دانست و افزایش توان موشکی و مصون ماندن از گزند دشمنان در حال حاضر را نمونه ای از این تلاش ها عنوان کرد.
فرهادی در خصوص برجام نیز اظهار داشت: اگر روزی قدرت های دنیا می خواستند از طریق این توافق بین المللی کشور ما را به انزوا بکشانند، اما به لطف پروردگار امروز پایبندی ایران به تعهدات خود، حتی اروپائیان را به حمایت از تأثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین بدعهدی های آمریکا واقف کرده است.
وی در پایان ضمن اشاره به ویژگی های مهم کشور همچون دارا بودن ۷-۶درصد منابع زیر زمینی و معدنی دنیا و  منابع غنی نفت و گاز را بیانگر ظرفیت های غنی کشور در زمینه توسعه دانست و افزود: در سایه حمایت های رهبری و مردم، دانشجویان و دانشگاهیان همچنان می توانند در رسیدن به قله های رشد و بالندگی گام های مؤثری بردارند.
گفتنی است مراسم معارفه مهر؛ همایش بزرگ دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب امروز (سه شنبه) در سالن شهید عضدی این مرکز برگزار شد.