وزیر کشور گفت: استانداران با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان‌ها و نمایندگان آن استان در مجلس انتخاب می‌شوند.

به گزارش یوپنا، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح سه‌شنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای به مشارکت مردم دارد و تلاش می‌شود که از ظرفیت و مشارکت‌های مردمی به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به موفقیت باید امور را به مردم بسپاریم و مشارکت‌های مردمی را تقویت کنیم، اضافه کرد: در هر جایی که از مشارکت مردم استفاده کنیم به موفقیت دست خواهیم یافت.

وزیر کشور با بیان اینکه انتظار می‌رود استان بوشهر مسیر توسعه را طی کند، خاطرنشان کرد: انتظار ما از نماینده ولی فقیه در استان نیز استمرار حمایت از استاندار است و انشاءالله استاندار جدید هم کماکان مورد حمایت نماینده ولی فقیه در استان باشد.

وی به برنامه دولت برای تغییر و جابجایی استانداران در نقاط مختلف اشاره کرد و ادامه داد: تلاش شده تا از نظر نمایندگان ولی فقیه، نمایندگان مجلس و ستادها و پیشنهادات در این زمینه استفاده شود.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: سالاری استاندار سابق بوشهر کارهای خوبی را در استان اجرا کرد و با هماهنگی و همدلی موجود در استان بوشهر شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم و شاهد وحدت و انسجام مطلوبی بودیم.

وی با اشاره به انتخاب عبدالکریم گراوند استاندار جدید بوشهر با حمایت دولت و رای خوب هیئت وزیران و هماهنگی و ارزیابی وزارت کشور، افزود: آقای گراوند از تجربیات خوبی برخوردار است و در عمل نیز فردی معتدل و هماهنگ است.