طاهری به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد
طاهری به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: علی اکبر طاهری به دلیل برخی مسائل، استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردند ولی استعفای وی مورد قبول وزیر ورزش و جوانان قرار نگرفت و پس از بازگشت از راهپیمایی اربعین حسینی به کار خود در باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد داد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: علی اکبر طاهری به دلیل برخی مسائل، استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردند ولی استعفای وی مورد قبول وزیر ورزش و جوانان قرار نگرفت و پس از بازگشت از راهپیمایی اربعین حسینی به کار خود در باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد داد.

به گزارش یوپنا، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: “علی اکبر طاهری” به دلیل برخی مسائل، استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردند ولی استعفای وی مورد قبول وزیر ورزش و جوانان قرار نگرفت.

وی افزود: هیچ یک از اعضای هیأت مدیره و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس در جریان دلیل استعفای طاهری قرار ندارند و خود ایشان هم در این خصوص موضوعی را بیان نکردند.

خمارلو تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه پس از بازگشت از راهپیمایی اربعین حسینی به کار خود در باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد داد و امیدواریم که مثل گذشته، شاهد اتفاقات خوبی در این تیم باشیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش مبنی بر این که “علیرضا بیرانوند” در پرسپولیس خواهد ماند یا این که راهی تیم دیگری خواهد شد، گفت: بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد و به همین دلیل اگر وی می خواهد از پرسپولیس جدا شود بایستی بتواند رضایت باشگاه را جلب کند.

خمارلو افزود: بیرانوند در خصوص جدایی اش از تیم پرسپولیس هیچگونه مکاتبه ای با باشگاه نداشته و وی در این تیم ماندنی خواهد بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص این که گفته می شود؛ در صورت جدایی بیرانوند از پرسپولیس، علیرضا حقیقی به جای ایشان جذب خواهد شد، گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و فعلأ که بیرانوند در پرسپولیس ماندنی نیست و در هر صورت که باشگاه نیاز به دروازه بان داشته باشد با نظر سرمربی تیم نسبت به جذب دروازه بان اقدام خواهد شد.

خمارلو تصریح کرد: موضوع بازگشت حقیقی به پرسپولیس، فقط گمانه زنی رسانه ها است و هواداران به این شایعات توجهی نکنند.

برانکو تمایل زیادی به تمدید قراردادش دارد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که موضوع حق پخش تلویزیونی باشگاه پرسپولیس به کجا رسیده و در این خصوص چه تصمیماتی گرفته شده است، گفت: باشگاه در خصوص حق پخش تلویزیونی با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده و سازمان لیگ پیگیر این موضوع است و امیدواریم که هر چه زودتر این موضوع به نتیجه برسد.

خمارلو افزود: با واگذار شدن حق پخش تلویزیونی به باشگاه، مدیریت باشگاه بهتر خواهد توانست که در خصوص مشکلات تیم تصمیم بگیرد و تا حدود زیادی مشکلات مالی تیم، برطرف خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد برنکو، گفت: برانکو در خصوص تمدید قراردادش با مدیریت باشگاه و اعضای هیأت مدیره نشست هایی داشته است و در این خصوص به توافقاتی رسیده اند.
خمارلو افزود: برانکو تمایل زیادی به تمدید قرارداد با باشگاه دارد و مدیریت باشگاه هم این موضوع استقبال خواهد کرد ولی نیاز است که در این خصوص، طرفین به توافق نهایی با هم برسند.

وی در پایان بیان کرد: قرارداد تعدادی از بازیکنان باشگاه پرسپولیس در حال اتمام است و این بازیکنان، برای تمدید قرارداد خود با باشگاه مشکلی ندارند و به زودی قرارداد برانکو و بازیکنان تمدید خواهد شد.

منبع: تیتر برتر

خبرنگار: سجاد صفری