دکتر رستمی ابوسعیدی: دانشگاه پیام نور ۳۶ شرکت دانش بنیان راه اندازی کرده است
دکتر رستمی ابوسعیدی: دانشگاه پیام نور ۳۶ شرکت دانش بنیان راه اندازی کرده است

دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی از راه‌اندازی بیش از ۳۶ شرکت دانش‌بنیان در سطح کشور خبر داد.

دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی از راه‌اندازی بیش از ۳۶ شرکت دانش‌بنیان در سطح کشور خبر داد.

به گزارش یوپنا، رئیس دانشگاه پیام نور کشور که در آئین افتتاح چهارمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی استان البرز درتالار آیت ا.. طالقانی دانشگاه پیام نور البرز و در جمعی که دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،دکترنجفی استاندار و رئیس ستاد پژوهش و فناوری البرز و سایر مسئولان سخن می گفت؛با بیان اینکه ۳۶ شرکت دانش بنیان و ۳۰ مرکز رشد در این نمایشگاه فعال است، افزود: استارت آپ های سطح ملی و استانی با اولویت کار بر روی تکنولوژی در حال کار هستند.
رییس دانشگاه پیام نور با اعلام اینکه نسل آموزش محور، پژوهش محور و کارآفرین محور جز سرفصل های آموزشی قرار گرفته است، ادامه داد: استعداد سنجی و نیاز سنجی در کشور باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.
رئیس دانشگاه پیام نور کشور در ادامه گفت: در حال حاضر نسل آموزش محور، پژوهش محور و کارآفرین محور جز سرفصل‌های آموزشی قرارگرفته است، و باید استعداد سنجی و نیازسنجی در کشور مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: ۳۶ شرکت دانش‌بنیان در سطح کشور راه‌اندازی شده و همچنین ۱۰ مرکز نوآوری نیز به کمک معاونت ریاست جمهوری در این دانشگاه فعال‌شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور در ادامه خاطرنشان کرد: بر تولید محتوای دیجیتال تمرکز کرده‌ایم و سعی داریم این بخش را توسعه بخشیم.
رستمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در حوزه بین‌الملل نیز فعالیت داریم و به نحو شایسته فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.
رئیس دانشگاه پیام نور در پایان تصریح کرد: شاهد دانشجویان کارآفرین محور و دارایی محور در نسل سوم هستیم.
گفتنی است مقام عالی دانشگاه پیام نور کشور از دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور البرز و دبیر کل ستاد هفته پژوهش و فناوری این استان و کلیه معاونین و مدیران و پرسنل دانشگاه پیام نور البرز به سبب برگزاری و میزبانی شایسته مراسم مزبور تقدیر کرد.