خوشبختانه دانشگاه پیام نور در زمینه پژوهش و صنعت از جمله؛ فناوری رباتیک گام های خوبی برداشته و امیدواریم همانند دانشگاه های مادر استان در زمینه صنعت و پژوهش پیشگام باشد.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری و درحاشیه بازدید از غرفه دانشگاه پیام نور استان خوزستان به روند صنعتی شدن ایده های نو در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دانشگاه پیام نور در زمینه پژوهش و صنعت از جمله؛ فناوری رباتیک گام های خوبی برداشته و امیدواریم همانند دانشگاه های مادر استان در زمینه صنعت و پژوهش پیشگام باشد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا وی افزود: :طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه صنعت و پژوهش و تقویت زیر ساخت ها باید این ایده های پژوهشی به مراحل عمل و تبدیل به صنعت برسد وخوشبختانه در سراسر استان و به ویژه اهواز استعداد های درخشانی وجود دارد و برگزاری چنین نمایشگاهی پل ارتباطی خوبی برای شکوفایی این استعداد ها است.
استاندار خوزستان با عنوان اینکه طی سالهای اخیر پروژه های کلانی از طریق فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های استان به مرحله تولید انبوه رسیدند، ابراز امیدواری کرد: این پروژه ها ضمن پایداری به پروژه های ملی جهت اعتلای بخش پژوهش و صنعت برسد.