هشدار به نمایندگی های فروش خودروهای خارجی
هشدار به نمایندگی های فروش خودروهای خارجی

رئیس اتحادیه فروشندگان خودور نسبت به پیش فروش خودروهای خارجی که وارد نشده است در نمایندگی ها هشدار داد.

به گزارش یوپنا، موتمنی با اشاره به اینکه ثبت سفارش خودروهای خارجی از تاریخ ۱۲/ ۴/ ۹۶ متوقف شده است افزود: این در حالی است که پیش فروش خودرو در حال انجام است و کسی از فعالیت شرکتها جلوگیری نمی کند.
وی با اشاره به انتشار اسامی ۷ شرکت متخلف پیش فروش کننده خودرو از سوی سازمان حمایت گفت: مدارک پلمپ ۳ شرکت از این تعداد که دارای ثبت آمار شکایت است به اماکن ارسال شده که پس از گذشت بیش از یک ماه هنوز با این واحدها برخورد جدی انجام نشده است.
موتمنی پیش فروش خودرو را پس از ثبت سفارش و دریافت خودرو فعالیتی قانونی دانست و افزود: شرکتها خودروهایی را پیش فروش می کنند که وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به فعالیت شرکتهایی که پس از گذشت یک سال و نیم هنوز قادر به تحویل خودرو نیستند گفت: این شرکتها با تبلیغات گسترده اقدام به جذب مشتری می کنند درحال که با فعالیت های انجام شده از سوی اتحادیه و صداوسیما در خصوص تخلفات شرکتها پیش فروش کننده، ورودی این شرکتها کاهش یافته است.

موتمنی ادامه داد: شرکتها پیش فروش کننده با توجه به این کاهش در حال حاضر قادر به پرداخت سود پول مشتریان نیستند که این رویه سبب ارسال شکایتهای متعددی از این واحدها شده است.