تغییر ساختار بدنه دولت بررسی شد/ انتخاب ۱۰ نفر برای ارائه پیشنهادات درباره تغییر در وزارتخانه‌ها
تغییر ساختار بدنه دولت بررسی شد/ انتخاب ۱۰ نفر برای ارائه پیشنهادات درباره تغییر در وزارتخانه‌ها

سخنگوی فراکسیون مستقلال ولایی مجلس گفت که در نشست امروز کمیسیون متبوعش تغییر در ساختار بدنه دولت بررسی شد.

به گزارش یوپنا، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلال ولایی مجلس  در تشریح نشست صبح امروز هیات رئیسه فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضای هیات رئیسه و با دستور بررسی تغییر ساختاری بدنه دولت تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است در ساختار بدنه دولت تغییراتی صورت گیرد در این رابطه به طور مفصل بحث و تبادل نظر شد.

سخنگوی فراکسیون مستقلال ولایی مجلس، تصریح کرد: اعضای هیات رئیسه همچنین در رابطه با تغییر ساختار وزارتخانه‌های دولت پیشنهاداتی را مطرح کردند و درنهایت ۱۰ نفر از اعضای فراکسیون برای این موضوع انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه رئیس مجلس عنوان کرده بود که از هر فراکسیون برای ارائه پیشنهادات درباره تغییر ساختار بدنه دولت ۱۰ نفر انتخاب شوند امروز هم در فراکسیون ما ۱۰ نفر از اعضا انتخاب شدند تا برای ساختار اداری دولت فکر کرده و اگر لزومی در تغییر این ساختار می‌بینند طی پیشنهاداتی آنها را ارائه کنند و همچنین درباره موضوعی که بارها درباره آن بحث شده بود یعنی تفکیک وزارتخانه‌ها هم مباحثی مطرح شد.

ولایی همچنین با اشاره به دیگر جزئیات نشست امروز این فراکسیون، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بودجه سال ۹۶ کل کشور به مجلس ارائه شده است بررسی این لایحه نیز در دستور کار فراکسیون قرار دارد که با موافقت اعضا مقرر شد هفته آینده محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه یکشنبه هفته آینده در فراکسیون حاضر شود و توضیحاتی در رابطه با بودجه به اعضا ارائه کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلال ولایی مجلس، ادامه داد: همچنین مقرر شد سه‌شنبه هفته آینده جلسه‌ای جداگانه با روسای کمیته‌های تخصصی فراکسیون برگزار کرده و بر این اساس اعضای کمیته فعالیت‌ها و عملکرد خود را به هیات رئیسه گزارش دهند.