برنامه نشست هماهنگی و آموزشی مسولین و معاونین نهاد رهبری و دبیران هم اندیشی دانشگاه پیام نور سراسر کشور در سازمان مرکزی برگزار شد.

برنامه نشست هماهنگی و آموزشی مسولین و معاونین نهاد رهبری و دبیران هم اندیشی دانشگاه پیام نور سراسر کشور در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا در این نشست دکتر اکبری در ابتدا ضمن خیر مقدم به همه مهمانان و مسولین نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از دانشگاه های با کیفیت کشور شناخته شده است.
قائم مقام دانشگاه پیام نور گفت: وجدان کاری افراد خیلی مهمتر از کارهایی است که باید انجام گیرد، دانشگاه پیام نور به سمت پیشرفت بیشتر و به روزتر بودن نسبت به گذشته در حرکت است و این دانشگاه در قلب مردم جای دارد و هر کسی با هر وضعیت مالی می تواند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شود ،که دانشگاه از این بابت از افتخارات نظام بهد شمار می رود.
اکبری بیان داشت: کیفیت در صدر کارهای ما قرار دارد، ورزش و فرهنگ از مقوله های اولویت دار ماست و شادابی، نشاط، امید، خلاقیت و کارآیی بودن در راس امور دانشگاه قرار خواهد داشت که جامعه به آن نیازمند است و دانشگاه پیام نور نقش کلیدی در این راستا دارد و برای تحقق این هدف بزرگ بایستی دانشگاه زیبا باشد و از ذره ذره مکان های آن به نحو مطلوب استفاده بهینه کرد.
وی افزود: کارهای زیادی در پیام نور انجام گرفته و همچنان در حال اجرا می باشد، این دانشگاه توانست رقمی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در راستای پروژه هایی که نا تمام مانده و مستهلک بودن رو احیا کند و بدهکاری ها را پرداخت نموده همچنین ۲۲۰ پروژه رو تحویل داده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: کشورهای پیشرفته دنیا زیباترین مکان هایشان دانشگاه ها و کلیساها می باشد، و دانشگاه پیام نور سعی دارد چنین سیاستی را در پیش بگیرد.

دکتر اکبر در پایان سخنان خود افزود: مجلس دانشگاه پیام نور را به عنوان یک هاب بین المللی انتخاب کرده است، که ما در حال حاضر در  ۶۱ کشور خارج از ایران دانشجو داریم و ۱۶ واحد و مرکز در خارج از کشور شعبه داریم.