مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن خیر مقدم به همه مسولین افزود: هدف از این نشست افزایش هم افزایی و هماهنگی و شناخت بیشتر آسیب ها و چالش های پیش رو می باشد.

برنامه نشست هماهنگی و آموزشی مسولین و معاونین نهاد رهبری و دبیران هم اندیشی دانشگاه پیام نور سراسر کشور با حضور دکتر اکبری قائم مقام دانشگاه پیام نور، دکتر نجفی معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر جمشیدی راد مسول نهاد رهبری در دانشگاه و مسولین نهاد رهبری در دانشگاه های پیام نور کشور در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن خیر مقدم به همه مسولین افزود: هدف از این نشست افزایش هم افزایی و هماهنگی و شناخت بیشتر آسیب ها و چالش های پیش رو می باشد.

دکتر جمشیدی راد بیان داشت: ما در دانشگاه پیام نور سه مرکز هم اندیشی بین الملل در داخل و یک مرکز در خارج از کشور داریم، که  درآن مکان ها نیز نهاد توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند و برای هر یک از این مراکز یک دبیر هم اندیشی انتخاب کرده ایم.

وی ادامه داد: ما یک برنامه در دانشگاه پیام نور داریم که تا حالا در هیچ دانشگاهی برگزار نشد و اساسنامه آن نیز آماده است و آن بحث تشکیل جمعیت زنان و خانواده است که عضو گیری برای این برنامه شروع شده است. چون دانشگاه پیام نور بیشترین تعداد دختر دانشجو، بیشترین کارمند زن و حتی شاید هیات علمی را داشته باشد لذا ما ضرورت دیدیم که این انجمن را تشکیل بدیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: کلاس های معارف دانشگاه پیام نور  از ۴ جلسه به ۶ جلسه ارتقا یافت و این در حال حاضر به صورت آیین نامه درآمده است. و دانشگاه و مراکز باید چنین آیین نامه ای را اجرایی کند.پ

مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور در آخر سخنان خود بیان کرد: ما کلاس های ضمن خدمت را در دانشگاه فعال کردیم و یک سامانه نیز طراحی کرده ایم که کارمندان سراسر کشور دوره هایی را ببینند که این آموزش ضمن خدمت بسیار ضروری است .