عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور ممتاز است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور ممتاز است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور از دانشگاه های بزرگ کشور بوده و به لحاظ کیفیت آموزشی- پژوهشی در سطح ممتازی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور از دانشگاه های بزرگ کشور بوده و به لحاظ کیفیت آموزشی- پژوهشی  در سطح ممتازی  است.

به گزارش یوپنا،عنایت الله نجیب زاده؛ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در نشستی با محمد حسینی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر در خصوص حمایت از بودجه دانشگاه پیام نور در مجلس شورای اسلامی پرداخت.
حسینی، دانشگاه پیام نور را یکی از دانشگاه های بزرگ کشور دانست و افزود: این دانشگاه به لحاظ کیفیت آموزشی-پژوهشی در سطح ممتازی قرار دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رعایت عدالت آموزشی یکی از مهم ترین شاخص هایی است که در دانشگاه پیام نور به آن توجه می شود و این خود دلیلی که اینجانب و سایر همکاران در بحث بودجه، حمایت های لازم را از این دانشگاه به عمل می آوریم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب نیز در این جلسه، تصویب پیشنهادات دانشگاه در بحث تخصیص بودجه سال ۹۷ را در راستای تقویت دانشگاه پیام نور دانست و خواستار حمایت هر چه بیشتر نمایندگان خانه ملت از این دانشگاه شد.