بررسی سؤال از “رئیس‌جمهور” در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار می‌گیرد
بررسی سؤال از “رئیس‌جمهور” در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار می‌گیرد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی سؤال از رئیس‌جمهور بعد از بررسی لایحه بودجه دولت در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار می‌گیرد.

به گزارش یوپنا، محمدرضا پورابراهیمی  هنوز  نامه‌ای از هیئت رئیسه مجلس برای بحث “سؤال از رئیس‌جمهور” را در کمیسیون اقتصادی ندیدم.

وی بیان کرد: اگر این موضوع اعلام وصول شود قائده این است که بر اساس روال اداری آئین نامه مجلس، به محض ارسال هیئت رئیسه مجلس موضوع در دستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیسیون در حال بررسی لایحه بودجه دولت است افزود: بررسی سؤال از رئیس‌جمهور بعد از بررسی لایحه بودجه دولت در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار می‌گیرد.

پورابراهیمی تصریح کرد: شخص رئیس جمهور یا نماینده وی باید در کمیسیون حاضر شده و راجع به حل مسائل سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری که احتمالا موضوع این سوال است پاسخگو باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سوال کنندگان از رئیس جمهور در کمیسیون قانع شوند سوال از رئیس جمهور منتفی می‌شود و اگر غیر از این باشد گزارش نهایی برای سوال از رئیس جمهور در صحن علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

منبع:تسنیم