برگزاری مراسم جنگ شادی در دبستان کودکان استثنائی به همت دانشگاه پیام نور سنندج
برگزاری مراسم جنگ شادی در دبستان کودکان استثنائی به همت دانشگاه پیام نور سنندج

به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جنگ شادی با همت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر و دانشگاه پیام نور سنندج در دبستان کودکان استثنائی توحید برگزار شد.

به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جنگ شادی به همت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر و دانشگاه پیام نور سنندج در دبستان کودکان استثنائی توحید برگزار شد.
به گزارش یوپنا، مراسم “جُنگ شادی” به همت اعضای کانون هلال احمر و با همکاری دانشگاه پیام نور سنندج در دبستان کودکان استثنائی توحید این شهر برگزار شد.
در این مراسم زهرا درویشی؛ دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور مرکز سنندج با تبریک این ایام، دانش آموزان استثنایی و کم توان ذهنی را نعمتهای وصف ناشدنی و گرانبها عنوان کرد و گفت: همه باید یار و پشتیبان آنان باشیم تا بتوانیم زمینه خوشحالی و موفقیتهای آنها را فراهم کنیم.
در ادامه اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور سنندج با برگزاری “مسابقه نقاشی” هدایایی را به نفرات برتر اهدا کردند و در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود به دانش آموزان و مسئولین دبستان کودکان استثنائی توحید اهدا و از زحمات و تلاشهای آنان قدردانی شد.
گفتنی است رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سنندج، به همراه جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه، دبیران کانونهای دانشجویی هلال احمر دانشگاه های سطح شهرستان سنندج و دبیر و اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور در این مراسم حضور داشتند.