رئیس دانشگاه پیام نور سنندج گفت: انقلاب اسلامی ایران به باور بسیاری از متفکران داخلی و خارجی با حضور همه اقشار جامعه ، گروهها و جناحهای مختلف مردمی ترین انقلاب در سطح جهان است

رئیس دانشگاه پیام نور سنندج گفت: انقلاب اسلامی ایران به باور بسیاری از متفکران داخلی و خارجی با حضور همه اقشار جامعه ، گروهها و جناحهای مختلف مردمی ترین انقلاب در سطح جهان است
به گزارش یوپنا، یعقوب احمدی در مراسم جشن بزرگ انقلاب که در محل سالن همایش دانشگاه پیام نور سنندج برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی نوعی موهبت، هدیه الهی و نوعی تغییر مقدس است که در درون خود استراتژیک ها، ابزار و اهداف جهانی داشت که همزمان تمام مسایل مادی و معنوی را در نظر دارد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی نیازمند نوعی آسیب شناسی است، تاکید کرد: بررسی این مهم که با گذشت این همه سال از پیروزی نظام شکوهمند اسلامی هنوز برخی از دستاوردهای انقلاب محقق نشده است، جای تفکر دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور سنندج عنوان کرد: انقلاب اسلامی به باور خیلی از متفکران داخلی و خارجی، با حضور همه اقشار جامعه، جناحها و گروهها، مردمی ترین انقلاب قرن بیستم است.
احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگویی از تغییر بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با اراده و پشتیبانی ملت در مقابل مسلسل شکل گرفت.
در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین عبدالمهدی عربشاهی مقدم؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کردستان، با بیان این مطلب که استمرار حرکت انقلابی مردم موجب تداوم و بقای حکومت جمهوری اسلامی در سطح دنیا است، تصریح کرد: نگاه اجمالی به بررسی انقلاب اسلامی در چهار سطح ملی، منطقه ای، جهانی و تاریخی ضرورت دارد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی اولین انقلابی است که بدون صلاح در جهان به ثمر نشست با یک جامعه ولایت محور با مکتب ولایی که این دو ارتباط متقابل با هم دارند.
این مقام مسوول در پایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی نوعی از بیداری اسلامی را احیائ کرد و متشکل از توده مردم بود که در این میان نقش جوانان و زنان نقشی کلیدی است.
گفتنی است که در پایان این مراسم به جمعی از دانشجویان در سطوح علمی، قرآنی، ورزشی و فعالین فرهنگی جوایز و لوح تقدیر اهدا شد.