پیام تبریک دکتر جلالیان در پی کسب نایب قهرمانی تیم تکواندوی البرز
پیام تبریک دکتر جلالیان در پی کسب نایب قهرمانی تیم تکواندوی البرز

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با صدور پیامی کسب موفقیت ورزشکاران سرافراز تکواندوی بانوان دانشجوی این دانشگاه را در مسابقات تکواندو بانوان منطقه یک وزارت علوم تبریک گفت.

به گزارش یوپنا، دکتر اسحاق جلالیان در پیامی از تمامی مدال آوران و افتخارآفرینان این رقابت ها تجلیل کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با پایان یافتن رقابت های منطقه یک وزارت علوم، کسب موفقیت کاروان ورزشی تکواندوی بانوان دانشجوی دانشگاه پیام نور استان البرز در این دوره از مسابقات را تبریک گفته و از تمامی مدال آوران و افتخارآفرینان تجلیل می کنم.

جوانان عزیز و غیرتمند دانشجو با تمام توان خویش به رقابت با حریفان پرداختند و به نتایج خوبی در رشته تکواندو رسیدند که این افتخار مایه شادی و مباهات دانشجویان پیام نور شد. در این جا بر خود لازم می دانم به طور ویژه از افتخارآفرینی خانم ها: فاطمه آقابگلو، کژال بختیاری، فاطمه آباد و مهدیه عطااللهی و سایر ورزشکاران این تیم تقدیر و تشکر کرده و این موفقیت را به همه عزیزان تبریک و شادباش عرض می نمایم.

در پایان ضمن تقدیر از مربیان دلسوز و ساعی این تیم؛ خانم ها: خلجی، ایزدیار و حمایت های ویژه سرکار خانم مینو مداح و همچنین مدیریت تربیت بدنی دانشگاه پیام نور البرز، سربلندی و موفقیت جوانان عزیز و ورزشکار دانشگاه پیام نور را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

اسحاق جلالیان

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز