مرکز رشد دانشگاه پیام نورفراهان در دانشکده روستای مجدآباد باحضوراستاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، ریاست دانشگاه پیام نوراستان مرکزی، رییس پارک علم وفناوری و روسای ادارات شهرستان فراهان وجمعی ازعلاقمندان در روز سه شنبه هفده بهمن ماه ۱۳۹۶ افتتاح شد.

به گزارش  یوپنا،در ابتدا ریاست استان دکتر ملکی راد و هیات همراه از مرکز بازدید و از عوامل راه اندازی مراکز رشد و گسترش علم و فناوری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی تقدیر نموده و آرزوی موفقیت کردند.
مهندس آقازاده، استاندار مرکزی و هیات همراه در نشست خبری با خبرنگاران که درسالن دانشگاه برگزارشد، از مردم شهرستان و روستای مجدآباد تشکر و درخصوص روند رشد مراکز دانش بنیان ازجمله مرکز رشد دانشگاه فراهان ابراز امیدواری کرد و پس از افتتاح مرکز، از کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشکده و مرکز رشد بازدید کردند.
گفتنی است این مرکز که به منظورحمایت از کارآفرینان تحصیل کرده و توسعه کارآفرینی و نیز ایجاد زمینه مساعد به منظور بروز خلاقیت ها و استفاده از تکنولوژی و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی ایجاد شده است روز گذشته به بهره برداری رسید.
همچنین در این مرکز رشد، شرکت فیدار کوروش فراهان با مدیریت دکترفراهانی مستقر شد که تحقیق، آنزیم گیری و شاخت دارو از بزاق زالو و تولید جلبک های خوراکی و دارویی و درمانی و سوختی از اهداف شرکت مذکور می باشد.