بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اولین دوره مسابقات ورزشی دانشگاههای شهرستان شازند به مدت دو روز و به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش یوپنا، در این دوره از مسابقات دانشجویان دانشگاه¬های شهرستان شازند و شهرستانهای تابعه در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، شطرنج، دارت، طناب کشی و فریزبی در دو بخش برادران و خواهران با هم به رقابت پرداختند.
دکتر صفری سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند در آئین افتتاحیه این مسابقات ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام ناب محمدی و رهایی ملت ایران از زیر سلطه استکبار جهانی است.
وی افزود: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و به منظور تجدید بیعت با آرمانهای والای انقلاب اسلامی ایران برگزار گردید.
در پایان این مسابقات نفرات برگزیده هر بخش به ترتیب زیر مشخص و از آنها با اهدای جوایزی قدردانی شد.
در رشته فریزبی: آقایان جمالی پور، زهره وند و اقبالی از دانشگاه پیام نور رتبه اول تا سوم، و خانم ها شمسی و اکبری از دانشگاه پیام نور و خانم جابری از دانشگاه آزاد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
دانشگاه آزاد آستانه تیم اول در رشته فوتسال و طناب کشی برادران شد و در رشته تیراندازی با کمان خواهران: خانم ها مرادی، تارک و باجلان از دانشگاه پیام نور رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته شطرنج: خانم ها اله یاری، عبدی از دانشگاه پیام نور و خانم صغری عبدی از دانشگاه آزاد رتبه های اول تا سوم و در بخش برادران: خسروی از دانشگاه آزاد و رحیمی از دانشگاه پیام نور رتبه های اول و دوم را کسب کردند.
در رشته تنیس روی میز: برادران امیدی، نصیری و بنی جمالی از دانشگاه پیام نور رتبه های اول تا سوم و خانم ها علی محمدی از دانشگاه آزاد و عسگری از دانشگاه پیام نور رتبه اول و دوم را کسب کردند.
در رشته دارت: برادران حاتمی، جهانگیری و حسنی از دانشگاه پیام نور رتبه های اول تا سوم و خانم ها باقری، فاطمه و سمیه پیرهادی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.