طی مراسمی که با حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور تهران شمال؛ آقای دکتر سید علی هاشمی زاده عقدا، شهردار محترم ناحیه۶؛ آقای مهندس خاکسار، دکتر جمشیدی مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری، دکتر کریمی و سرهنگ لک زایی؛ فرمانده محترم مقاومت بسیج دانشگاه پیام نور، مدیران، مسئولان و کارکنان و دانشجویان برگزار شد؛ با اقامه نماز جماعت، نمازخانه این دانشگاه و پایگاه بسیج مراکز تهران شمال و لواسانات افتتاح گردید.

به گزارش یوپنا، طی مراسمی که با حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور تهران شمال؛ آقای دکتر سید علی هاشمی زاده عقدا، شهردار محترم ناحیه۶؛ آقای مهندس خاکسار، دکتر جمشیدی مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری، دکتر کریمی و سرهنگ لک زایی؛ فرمانده محترم مقاومت بسیج دانشگاه پیام نور، مدیران، مسئولان و کارکنان و دانشجویان برگزار شد؛ با اقامه نماز جماعت، نمازخانه این دانشگاه و پایگاه بسیج مراکز تهران شمال و لواسانات افتتاح گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر هاشمی زاده ضمن تشکر از همه مسئولان و تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و در ادامه خاطرنشان کردند: تلاش در جهت هر چه بیشتر انس یافتن جوانان به ویژه دانشجویان گرامی با معارف ناب قرآنی و اسلامی، گسترش فرهنگ نماز و برپاداشتن نماز جماعت اول وقت، از جمله مهمترین وظایف ما در قبال این بزرگمردان است.

هاشمی زاده در ادامه با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز جماعت در دانشگاه ها، اظهار داشت: باید دانشگاه ها به عنوان قطب های علمی و فرهنگی در این زمینه پیشرو باشند.

در ادمه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی، با اشاره به آیاتی از کلام نورانی قرآن کریم، از مسئولین دانشگاه پیام نور در اهمیت دادن به این فریضه مهم قدردانی کرد و افزود: نماز و اهمیت برپایی آن در همه ادیان الهی وجود داشته و جزء دستورات همه پیامبران و انبیای بزرگ الهی بوده است.

کریمی در ادامه گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: زمینی که در آن نام و یاد خدا برده شود زنده خواهد بود فلذا نمازخانه دانشگاه نیز به عنوان محلی برای برگزاری نماز و ذکر و یاد خداوند مکانی زنده و پویاست.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم سرهنگ لک زایی ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه در ایجاد پایگاه بسیج، از آماده سازی زمینه مناسب برای عضویت کارکنان و فعالیت در پایگاه بسیج مطالبی را ارائه دادند. همچنین در این مراسم از شهردار محترم ناحیه ۶ به جهت همکاری با دانشگاه در ساختن نمازخانه به رسم یادبود لوح تقدیری از طرف دانشگاه اهدا گردید.