برگزاری دومین همایش ملی گردشگری و اولین جشنواره عکاسی در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
برگزاری دومین همایش ملی گردشگری و اولین جشنواره عکاسی در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی

دومین همایش ملی گردشگری و اولین جشنواره عکاسی دانشگاه پیام نور به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

دومین همایش ملی گردشگری و اولین جشنواره عکاسی دانشگاه پیام نور به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار خواهد شد.
به گزارش یوپنا، بخشعلی معصومی؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان با ابراز خرسندی از میزبانی این همایش ملی ، گفت : استان آذربایجان شرقی یکی از استانهای مستعد و با ظرفیت بالای گردشگری در کشور است و می توان با سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسب شاهد رشد و توسعه صنعت توریسم در این استان مهم کشور باشیم .
وی با اشاره به پتانسیل اجرایی بالای همکاران در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی به دلیل برگزاری موفق چندین همایش ملی و بین المللی در سالهای گذشته، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و با استفاده از تفاهم نامه هایی که با ادارات مختلف استان از جمله سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری تبریز و اداره کل آموزش و پرورش استان بسته ایم ، شاهد حضور مهمانان و پژوهشگران از تمام نقاط و استانهای کشور بوده و میزبانی خوب برای این عزیزان باشیم .
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به رویکرد تبریز ۲۰۱۸ و انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ ، افزود: با رایزنی های صورت گرفته دومین همایش ملی گردشگری دانشگاه پیام نور در تقویم اجرایی تبریز ۲۰۱۸ به عنوان یکی از پروژه های اجرایی مهم این رویداد ثبت گردیده و مسئولین استانی استقبال خوبی از این همایش ملی داشته اند .
معصومی با بیان ویژگیهای رویکرد تبریز ۲۰۱۸ و موقعیت مناسب برای معرفی توانمندیهای دانشگاه پیام نور در این رویداد بین المللی ، گفت : در کنار همایش ملی گردشگری ، اولین جشنواره عکاسی با موضوع تبریز ۲۰۱۸ نیز توسط دانشگاه پیام نور همزمان با همایش ملی برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم تاثیر گذاری دانشگاه پیام نور در موضوع تبریز ۲۰۱۸ و معرفی دانشگاه پیام نورو بالا بردن فرهنگ گردشگری و معرفی صنعت توریسم را از این راه تحقق بخشیم .
ایشان با دعوت از پژوهشگران کلیه استانهای کشور جهت شرکت در این همایش ملی و نیز جشنواره عکاسی ، گفت : خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور در سراسر کشور پتانسیل بسیار بالایی برای انجام همایشهای ملی و بین المللی است و امیدواریم در این همایش و جشنواره به میزبانی دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی شاهد حضور حداکثری مهمانان از استانها و دانشگاههای کشور باشیم .

گفتنی است، همایش ملی گردشگری در تاریخ پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می شود و علاقمندان تا ۳۰ فروردین ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند و همچنین داوطلبین شرکت در اولین جشنواره عکاسی نیز تا ۳۰فروردین فرصت ارسال آثار خود را دارند و  افتتاحیه این نمایشگاه نیز ۱۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی خواهد بود.