دانش آموختگان رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز شازند در آزمون وکالت سال ۱۳۹۶ موفقیت چشمگیری کسب کردند.

به گزارش یوپنا، دانش آموختگان رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز شازند در آزمون وکالت سال ۱۳۹۶ خوش درخشیدند و افتخار دیگری برای دانشگاه پیام نور رقم زدند.
در آزمون وکالت کانون وکلای استان مرکزی در سال ۱۳۹۶ که با شرکت ۵۴۶ نفر برگزار گردید در بین ۱۵ نفر برگزیده رضا هاشمی، فاطمه محمدی و حامد فراهانی دانش آموختگان رشته حقوق مرکز شازند بترتیب موفق به کسب رتبه های اول، یازدهم و سیزدهم این آزمون گردیده و نام خود و دانشگاه پیام نور مرکز شازند را جاودانه کردند.
عماد شمسی دیگر دانش آموخته رشته حقوق مرکز شازند نیز در آزمون کانون وکلای مرکز ( تهران ) موفق به کسب رتبه ۶۶۲ گردید و افتخار دیگری برای دانشگاه پیام نور مرکز شازند رقم زد.
دکتر مهدی صفری سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند ضمن تقدیر از تلاشهای عضو هیات علمی و اساتید گروه حقوق دانشگاه پیام نور مرکز شازند و تبریک به جامعه دانشگاهی پیام نور و این افتخارآفرینان و خانوده محترمشان موفقیت ۴ نفر از دانش آموختگان این مرکز در آزمون وکالت امسال را بینظیر توصیف کرد و آن را پاسخ قاطعی به منتقدان سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور و ثبت برگ زرین دیگری از افتخارات این دانشگاه برشمرد.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور نیز ضمن تقدیر از تلاشهای این دانش آموختگان کسب این موفقیت چشمگیر را به ایشان و جامعه دانشگاهی پیام نور تبریک عرض نموده و برای این عزیزان موفقیتهای روزافزون از خداوند منان خواستار است .