واژه ای از جنس عشق و استقامت
واژه ای از جنس عشق و استقامت

اکبر نعمت الهی – مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت

  • گذشت ایام و چرخ فلک دوباره ما را به روز پاسداشت اهالی خبر رساند. خبری که جز به قلم و زبان میسر به حیات نیست. اولی را او بدان قسم خورده و دومی را باز او گفته که مرز بین صلاح و فساد است و هر چه از ماهیت و چیستی آدمی بیان شده زبان رکن اش بوده است. پس خبر شرافت دارد و آنکه بدان می پردازد، شریف است.
  • روز خبرنگار فرصتی است تا تلاش بی وقفه و مخلصانه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی را قدر بدانیم.

    خبرنگار واژه ای از جنس عشق و استقامت است. خبرنگاران در طریق حقیقت جویی و نشر و توسعه آگاهی گام برمی دارند و اعتلای فرهنگ، آرمان آنهاست.

    حضورشان در بطن جامعه روشنی بخش و تلاششان موجب شفافیت و اطلاع مردم از وقایعی است که با سرنوشت آنها پیوند خورده است.

    اطلاع رسانی و نشر صحیح  اخبار صنعت نفت به عنوان موتورمحرکه توسعه کشور از جمله ضرورت هایی است که می تواند مسیر توسعه این صنعت ارزش آفرین را تسهیل کند و در این میان خبرنگاران مسئولیتی خطیر بر عهده دارند.

    کار خبر کار شرافتمندی است و از آن روست که بسیاری در کسوت خبرنگاری و در حین انجام رسالت اطلاع رسانی جان خود را نثار کرده اند و عند ربهم یرزقون شده اند.

    اينجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی و پاسداشت مقام رفیع شهید محمود صارمی، خبرنگار شجاع خبرگزاری جمهوری اسلامی و دیگر شهدای رسانه، برای جامعه خبرنگاران ایران از درگاه خداوند متعال سلامت، سربلندی و توفیق مسئلت دارم.