آیین دانش آموختگی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور مرکز زابل برگزار شد
آیین دانش آموختگی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور مرکز زابل برگزار شد

آیین دانش آموختگی ۸۵ نفر از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور مرکز زابل برگزار شد.

آیین دانش آموختگی ۸۵ نفر از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور مرکز زابل برگزار شد.

به گزارش یوپنا، آیین دانش آموختگی ۸۵نفر از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور مرکز زابل با حضور مسئولین شهر، اساتید، دانشجویان و خانواده های دانشجویان در سالن همایش این دانشگاه برگزار گردید.
دکتر عباس اویسی؛ رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموختگی در یک مقطع و آمادگی برای شروع و پذیرفتن باور انجام مسئولیت برای خدمت به جامعه یک مرحله مهم در زندگی محسوب می شود.
وی افزود: دانشجویان نباید صرفا در دانشگاه به گرفتن مدرک بسنده کنند بلکه لازم است در کنار تحصیل و اخذ مدرک یک یا چند مهارت در رابطه با تحصیل خود را بیاموزند تا بتوانند در بکارگیری علم و مهارت موفق شوند.
اویسی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت : هیچ وقت نباید فراموش کنیم، اینکه امروز به راحتی تحصیل می کنیم و با آرامش خاطر زندگی در جریان است مدیون نعمات و برکات انقلاب اسلامی و عزیزانی هستیم که در این راه جانفشانی کردند و همواره باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
هادی سیاسر رییس دانشگاه پیام نور مرکز زابل نیز گفت: انتظار می رود دانشجویان به پایان یک مقطع تحصیلی اکتفا نکنند و با توجه شیوه های متنوع آموزشی دانشگاه پیام نور سایر مقاطع را نیز در این دانشگاه ادامه دهند.
سیاسر تصریح کرد: از دانش آموختگان عزیز می خواهیم ارتباط خود را با دانشگاه قطع نکنند و با توجه به تجربیات ۴ساله مقطع کارشناسی در ارائه بهتر خدمات علمی و آموزشی توسط دانشگاه همیار همکاران باشند.
گفتنی ست : در پایان این مراسم با قرائت سوگندنامه دانش آموختگی و اجرای نمایش، از ۸۵ دانش آموخته این دانشگاه با اهدا لوح تقدیر شد.